Emocje w pigułce – Jak rozpoznać, nazwać i wyrażać uczucia? Scenariusz zajęć TZA dla dzieci

Wspomaganie ucznia
...
Temat Poznajemy emocje – jak je rozpoznawać i nazywać
Czas trwania 45 minut
Adresaci dzieci w wieku 9–14 lat
Forma pracy indywidualna, grupowa, w parach
Cele ogólne
  • rozwijanie umiejętności rozpoznawania i nazywania emocji,
  • kształtowanie świadomości, że emocje są naturalne i każdy ich doświadcza,
  • wzmacnianie kontroli nad zachowaniem poprzez uświadamianie własnych stanów emocjonalnych

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań magazynu "Życie Szkoły"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Dołącz do 10000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu skutecznego nauczania i motywowania uczniów edukacji wczesnoszkolnej.

Otrzymuj gotowe narzędzia oraz podpowiedzi, jak przeprowadzić ciekawe zajęcia, pracować z uczniem ze SPE oraz jak podnosić ich aktywność.

1000 artykułów online
50 lat na rynku
Dostęp online i offline
107 numerów archiwalnych
160 scenariuszy zajęć
40 autorów – specjalistów
Życie Szkoły • Prenumerata już od 399 zł/rok

Przypisy