Przewidywane osiągnięcia
doświadczenia uczniów w obszarach rozwojowych
|
W rozwoju fizycznym
- Dzieci: poruszają się w rytmie, kreślą trójkąty, kolorują, reagują na sygnały, wycinają, przyklejają, piszą wyrazy.
W rozwoju społecznym
- Dzieci: pracują w grupach i całym zespołem klasowym, współpracują ze sobą przy tworzeniu wspólnej karty pracy – wizerunku bajkowego smoka, odgrywają role, odkrywają siłę sprawczą kulturalnej rozmowy, widzą swoje możliwości, uczą się dziękowania, uczciwości wobec siebie i innych.
W rozwoju emocjonalnym
- Dzieci: wyrażają emocje w czasie wspólnych zabaw, wczuwają się w role i wyrażają emocje związane z odtwarzaną postacią, odczuwają radość, zadowolenie i dumę z efektów wspólnej pracy.
W rozwoju poznawczym
- Dzieci: poznają tekst literacki, gromadzą słownictwo wokół wyrazu „rycerz”, porządkują słowa zgodnie z rozumieniem ich znaczenia, uczą się redagowania wypowiedzi ustnych i pisemnych (odpowiedzi na pytania, streszczenie), zapisują wyrazy, wyjaśniają wyrażenia: „uprzejmy” i „savoir-vivre”, zapisują wyrazy z trudnością ortograficzną, samodziel...
|