Czas trwania: | Dwie godziny lekcyjne (po 45 min) |
Cel ogólny: | • zapoznanie z literą „d” – wielką i małą, drukowaną i pisaną, • zapoznanie ze sposobem pisania litery, • kształcenie umiejętności pisania poznanej litery, • przestrzeganie zasad bezpiecznej zabawy, • kształtowanie umiejętności współdziałania w grupie, • rozwijanie kreatywnego myślenia najmłodszyc |
Dzięki zajęciom uczeń: | • zna kształt litery „d” (wielkiej i małej, pisanej i drukowanej), • zna pisownię litery „d” (wielkiej i małej), • zna wyrazy zawierające głoskę „d”, • potrafi poprawnie pisać literę „d” (wielką i małą), • potrafi prawidł... |
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 10 wydań magazynu "Życie Szkoły"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!

Dołącz do 10000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu skutecznego nauczania i motywowania uczniów edukacji wczesnoszkolnej.
Otrzymuj gotowe narzędzia oraz podpowiedzi, jak przeprowadzić ciekawe zajęcia, pracować z uczniem ze SPE oraz jak podnosić ich aktywność.
1000 artykułów online
50 lat na rynku
Dostęp online i offline
107 numerów archiwalnych
160 scenariuszy zajęć
40 autorów – specjalistów
Życie Szkoły • Prenumerata już od 399 zł/rok