Dom, dach, drzewo, doniczka, czyli poznajemy literę D

Scenariusz zajęć dla uczniów klasy I

Scenariusz zajęć
Czas trwania: Dwie godziny lekcyjne (po 45 min)
Cel ogólny: •  zapoznanie z literą „d” – wielką i małą, drukowaną i pisaną, 
•  zapoznanie ze sposobem pisania litery,
•  kształcenie umiejętności pisania poznanej litery,
•  przestrzeganie zasad bezpiecznej zabawy,
•  kształtowanie umiejętności współdziałania w grupie,
•  rozwijanie kreatywnego myślenia najmłodszyc
Dzięki zajęciom uczeń: •  zna kształt litery „d” (wielkiej i małej, pisanej i drukowanej),
•  zna pisownię litery „d” (wielkiej i małej), 
•  zna wyrazy zawierające głoskę „d”, 
•  potrafi poprawnie pisać literę „d” (wielką i małą),
•  potrafi prawidł...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań magazynu "Życie Szkoły"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy