Cele ogólne |
Uczennica/uczeń:
- wie, czym jest niepełnosprawność intelektualna i fizyczna,
- dostrzega i rozumie potrzeby ludzi z niepełnosprawnością,
- dostrzega mocne strony osób z niepełnosprawnością,
- wie, w jaki sposób pomóc osobie w potrzebie
|
Cele szczegółowe |
Uczennica/uczeń:
- dostrzega swoje mocne strony,
- wierzy w swoją wartość,
- wierzy w realizację swoich marzeń,
- wskazuje swoje zalety,
- opowiada o swoich marzeniach
|
Metody i formy pracy |
- pogadanka, dyskusja, „burza mózgów”, projekt, praca indywidualna, praca w grupach
|
Pomoce dydaktyczne |
- flipchart z pisakami/tablica, białe kartki papieru, pisaki, smartfony z dostępem do Internetu, tablica multimedialna/rzutnik, występ zespołu – piosenka This is my: https://www.youtube.com/watch?v=Kfts7UUxWy4 [dostęp: 28.10.2022], film krótkometrażowy Scar...
|