Dział: Trening neurodydaktyczny

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Nauczanie w zgodzie z naturą mózgu Jak wdrożyć metody neurodydaktyczne w klasach I–III?

Postęp technologiczny dał nam nowe możliwości badania ludzkiego mózgu. Nowoczesne metody neuroobrazowania pozwalają nam dziś zobaczyć wnętrze tego organu, poznać jego funkcjonowanie oraz śledzić przebieg procesów, jakie w nim zachodzą, gdy się uczymy. Neurodydaktyka to dyscyplina naukowa wykorzystująca wyniki badań mózgu do tego, aby zmienić dotychczasowe podejście do nauczania i zweryfikować skuteczność stosowanych dotąd metod dydaktycznych. Celem neurodydaktyki jest dostosowanie pedagogicznych praktyk do sposobu funkcjonowania mózgu. Wykorzystanie jego naturalnego potencjału pozwoli nam uczyć skuteczniej, szybciej i z większą radością.

Czytaj więcej