Cele operacyjne |
Doświadczenia w obszarach rozwojowych:
a) poznawczy, uczeń:
- zdobywa szeroko pojętą wiedzę w zakresie edukacji ekonomicznej,
- zwiększa świadomość odbioru komunikatów nadawanych przez reklamy komercyjne,
- kształtuje nawyk racjonalnego gospodarowania pieniędzmi, np. planowanie zakupów,
- dowiaduje się, jak należy zachowywać się w sklepie, w jaki sposób dokonywać zakupów,
- rozwija twórcze myślenie,
- kreatywnie i samodzielnie tworzy ruchy taneczne,
- zapamiętuje sposób wykonywania ćwiczeń,
- uważnie słucha, ćwiczy koncentrację uwagi i pamięć,
- rozwija umiejętność myślenia przestrzennego i planowania ruchów podczas układania puzzli,
- rozwija inteligencję matematyczną i ekonomiczną;
b) społeczny, uczeń:
- współpracuje w grupie w trakcie zadań grupowych i zespołowych,
- dba o jak najlepsze wykonanie zadania w duecie, grupie i zespole,
- ćwiczy i bawi się, dbając o przestrzeganie zasad fair-play,
- wyraża troskę o innych podczas zachowywania ciszy w trakcie ćwiczeń relaksacyjnych i oddechowych;
c) fizyczny, uczeń:
- orientuje się w obszarze własnego ciała podczas zabaw ruchowych i tanecznych,
- naśladuje ruchy i ćwiczenia z zakresu motoryki dużej i małej,
- ćwiczy mięśnie posturalne, wzmacnia mięśnie przykręgosłupowe,
- oddycha miarowo, celowo wydłużając kolejne wdechy i wydechy,
- wykonuje ćwiczenia ruchowe wymagające współpracy w duecie, grupie i zespole,
- wykonuje zadania i ćwiczenia wspierające rozwój integracji sensorycznej,
- świadomie wycisza swoje ciało podczas relaksacji;
... |